A "Jó Közérzet Központ" online áruházában ( www.jkvitamin.hu / premiumkollagen.hu ) leadott megrendeléssel Ön a Jó Közérzet Központ Kft. vásárlója lesz. Kérjük, tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat.
Az "Általános szerződési feltételek" és a honlapunk, webáruházunk nyelvezete magyar.
Az ÁSZF letöltéséhez kattintson ide.
Általános adatok
Cégnév: Jó Közérzet központ Kft.
Székhely: 1041 Budapest, Árpád út 57-59 fszt. 3.
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-950450
Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Adóigazgatási szám: 23046742-2-41
Telefonszám: (+36) 1 402-0502
Faxszám: (+36) 1 402-0503
E-mail cím: webshop [kukac] jkvitamin.hu
Regisztráció
A "Jó Közérzet Központ" online áruházában a vásárláshoz regisztrálnia kell magát. A felhasználó kizárólag a saját nevében és a saját adataival jogosult regisztrálni. Ennek megszegése esetén a Jó Közérzet Központ jogosult a regisztráció megszüntetésére (törlésére) és jogosult az érintett személyt a Jó Közérzet Központ által nyújtott kedvezményekből kizárni.
A regisztrációval elfogadja, hogy a Jó Közérzet Központ az Ön itt megadott e-mail címére ill. egyéb elérhetőségeire reklám-, vagy egyéb információt tartalmazó e-maileket küldjön, ill. elérhetőségein kedvezményekről, a vásárlóknak szóló ajánlatokról, promóciós akciókról egyéb módon tájékoztassa. Természetesen ezeket a leveleket bármikor díjmentesen lemondhatja, a kiküldött levelekben található leiratkozási link segítségével, ill. a JÓ KÖZÉRZET KÖZPONT Kft. telefonos vagy e-mail elérhetőségein bármikor jelezheti, hogy a fenti információkról, ajánlatokról való tájékoztatást a továbbiakban nem kéri.
Vásárlás
A részletes termékismertető oldalakon szereplő termékek közül a "Kosárba teszem", vagy a "Megveszem!" gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Ön által kiválasztott terméket, tovább folytathatja a vásárlást.
A webáruházban feltűntetett árak minden esetben bruttó értékben vannak megadva, tehát az ÁFA-t tartalmazzák!
A bevásárlókosár tartalma
Árubehelyezés után a bevásárlókosár tartalma a képernyő közepén jelenik meg. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket helyezhet a bevásárlókosárba, termékenként maximum 99 darabot. Ennél a pontnál lehetőség van a kosárból a terméke(ke)t "Eltávolít"-ani a termék melletti jelölőnégyzet aktívvá tételével, majd a "Kijelöltek törlése" gombra kattintással a rendszer kiveszi a kosárból a kijelölt termékeket. A mennyiségeket léptetheti a nyilak segítségével, vagy közvetlenül a mezőbe beírhatja a kívánt mennyiséget. A rendszer ilyenkor aktualizálja a megrendelni kívánt terméket.
A kosár tartlama alatt van lehetősége a különböző kedvezményeket beállítania, illetve a kedvezmények alatt kell kiválasztani a szállítási módot. A rendszer folyamatosan aktualizálja a rendelés végösszegét, ahogy megadja az adatokat.
A szállítási és számlázási címet is ezen az oldalon kell megadnia, a szállítási mód kiválasztása alatt van lehetőség erre.
A kosár tartalma oldalról kell elküldenie a megrendelést a "A rendelés összegzése" gombra kattintva. A megrendelés mindaddig nem kerül feldolgozásra, amíg a rendelés összegzése gombra kattintva megjelenő "Rendelés megerősítése" oldalon a megerősítést meg nem teszi, illetve az egész folyamatot nem hagyja jóvá. A "Rendelés feladása" gomb megnyomása előtt mindig van lehetősége változtatni, módosítani az adatokon. A rendelés leadásáról rendszerünk Önt e-mailben tájékoztatja. Irodánk nyitvatartási ideje alatt rendelését leadhatja az alábbi telefonszámaink egyikén:
|
Amennyiben rendelést szeretne leadni, vagy további felvilágosításra van szüksége van, hívja munkatársainkat az alábbi telefonszámaink egyikén:
Telefonszámaink napközben 9:30-18 óra között, vagy irjon nekünk a webshop@jkvitamin.hu e-mail címünre.
Amennyiben telefonszámunk foglalt, úgy vissza fogjuk hívni.
Üzleteink cimeit itt találja.
|
A rendeléssel létrejövő szerződés, nem minősül írásban megkötött szerződésnek!
Amennyiben a rendeléséről 48 órán belül nem kap értesítést, úgy a leadott rendeléstől teljesen díjmentesen elállhat!
Szállítás és annak költsége
Jelenleg a megrendelt csomag kiszállíttatása a DPD sFutárszolgálat közreműködésével történik. Személyes átvételre nincs lehetőség. A webáruházban megrendelt csomagokat nem lehet személyesen átvenni az üzletekben. Üzleteinkben azonos feltételekkel lehet megvásárolni a termékeinkket, nem szükséges előre rendelést leadni, illetve az üzletek nem látják a webáruházban leadott rendeléseket.
A megrendelt termékek fizetésére előre utalás, biztonságos, on-line bankkártyás fizetés valamint utánvét formájában lehetséges az alábbiak szerint:
Szállítási fajta |
Előre utalás |
biztonságos on-line Bankkártyás fizetés |
Utánvét |
Futárszolgálattal kézbesített csomag |
✔ |
✔ |
✔ |
Tehát futár szállítási esetén lehetséges előre utalással, bankkártyával valamint utánvéttel fizetni.
A DPD futárszolgálat naponta viszi el a már összekészített csomagokat. Személyes átvételre a webáruházban nincs lehetőség.
A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell közölni, ahol a megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 1 vagy 2 nap) napközben, 8.00-16.00 között fogadni tudják az utánvétes küldeményt! Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében.
Az adott munkanap 12 óráig beérkezett csomagokat:
– amennyiben utánvéttel rendelte,
– amennyiben 12 óráig ki is tudta fizetni bankkártyával,
– amennyiben 12 óráig beérkezett az átutalás és a pénzügyi osztályunk le is könyvelte
ebben az esetben munkatársaink összekészítik a csomagját még az adott munkanapon és átadják a kiszállítást végző futárszolgálatot.
A futárszolgálat az átvett csomagját, az ezt követő munkanapon fogja kézbesíteni Önnek.
Az alábbi táblázat alapján nyomon tudja követni csomagja érkezését:
Megrendelés beérkezése
|
Rendelés csomagolása, futárszolgálatnak átadása
|
Csomag
szállítási napja
8.00-tól - 16.00-ig
|
Péntek 12.00-től
Hétfő 12.00-ig
|
Hétfő
|
Kedd
|
Hétfő 12.00-től
Kedd 12.00-ig
|
Kedd
|
Szerda
|
Kedd 12.00-től
Szerda 12.00-ig
|
Szerda
|
Csütörtök
|
Szerda 12.00-től
Csütörtök 12.00-ig
|
Csütörtök
|
Péntek
|
Csütörtök 12.00-től
Péntek 12.00-ig
|
Péntek
|
Hétfő
|
Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás!
Amennyiben valamilyen okból a megrendelő illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat a megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet vele a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban. FONTOS! A futárszolgálat csak még egyszer kísérli meg újra a kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak. Ha másodszor sem sikerül kézbesíteni a csomagot, és ebből kifolyólag újból kéri a csomag kiküldését, azt az ismételt szállítás költségének megtérítése esetében, előre fizetéssel áll módunkban megtenni.
A díjmentes szállítás feltétele
Amennyiben a rendelés értéke eléri, vagy meghaladja a 20.000 Ft értéket, úgy a kiszállítás díjmentes. (Tehát, ha pontosan 20.000 Ft az érték, akkor is díjmentes a szállítás.)
Jelenleg egy új akció van a kiszállításra. Ha Ön Prémium kollagén terméket rendel, akkor ingyenes a kiszállítás, a fenti értékhatártól függetlenül. Ez a szállítási akció visszavonásig érvényes.
Egyéb esetekben a szállítás költsége a rendelés súlyától függ.
A bruttó szállítási díj 1280 Ft.
20.000 Ft kosárérték felett a szállítás ingyenes.
A szállítási díj határozott vagy határozatlan idejű akciók keretében vagy más feltételek teljesülése mellett kedvezményesebb lehet a fentebb leírtaktól, vagy akár teljesen ingyenes is lehet. A szállítással kapcsolatos aktuális akcióinkról bővebben a Szállítási feltételek cikkünkben olvashat.
Szállítás más Európai Uniós országba: a jelen ÁSZF-ben foglalt szállítási költségek és határidők a megrendelések belföldi kiszállítására érvényesek. Magyarországon kívüli másik Európai Uniós országba való megrendelés kiszállítására a szállítási hely és a megrendelés mennyiségének ismeretében meghatározott egyedi szállítási költség és határidő alapján van lehetőség.
Szállítási határidők
A termékekből készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt terméket 2-3 munkanap alatt ki tudjuk szállíttatni. Amennyiben erre nincs lehetőség, akkor a munkatársunk e-mail-ben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy:
- az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ezen termék nélkül küldjük el, vagy
- egy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.
Garantáljuk, hogy minden esetben az Ön érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben a mi hibánkon kívül (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot és több e-mail-ünkre sem válaszol) nem tudjuk a rendelést kellő sebességgel feldolgozni. Minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy a beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.
Fizetés előre utalással
Amennyiben Ön ezt a fizetési módozatot válaszja rendelése feladása során, úgy amikor elküldte a rendelését, a renelésről kapott visszaigazoló e-mail elején elküldjük Önnek a bankszámlaszámunkat, ahova a rendelés értékét küldeni
Kérjük, az utalás megjegyzés rovatába írja be rendelésének sorszámát, valamint a nevét, hogy az átutalás beérkezésekor könnyedén be tudjuk azonosítani befizetését.
Átutalásának beérkezésekor összekészítjük csomagját kézbesítésre.
Fizetés interneten keresztül bankkártyával
Amennyiben Ön ezt a fizetési módozatot válaszja rendelése feladása során, a weboldalunkról átirányítjuk a számlavezető bankunk - a CIB Bank oldalára. Ez egy biztonságos internetes fizetési oldal, amelyet a CIB Bank biztosít. Mi semmilyen személyes adatát nem kapjuk meg a banktól, a kártya adatait Ön csak a Banknak adja meg. Mi a tranzakció sikerességéről vagy a sikertelenségéről kapunk tájékoztatást a banktól, amikor visszatér az oldalunkra.
A Bank oldalán kell majd megadnia kártyájának adatait, ott kap tájékoztatást arról, hogy a tranzakció sikerrel lezajlott-e vagy sem.
Mivel a banktól kapunk visszajelzést a sikeres fizetés megtörténtéről, ezért a csomagot egyből tudjuk küldeni.
Fizetés Utánvéttel
Amennyiben Ön ezt a fizetési módozatot válaszja rendelése feladása során, akkor a csomagot kiszállításkor a futárnak kell majd megfizesse, készpénzben.
Elállási jog
Ön, mint fogyasztó jogosult e szerződéstől 14 napon belül elállni. Az elállási jog gyakorlásának határideje a termék átvételének napján kezdődik. Amennyiben a szerződés több termék megrendelésére vonatkozott, de a szállítás különböző időben történik, akkor az elállási jog gyakorlásának határidejét az utoljára átvett termék átvételének napjától kell számítani.
Természetesen a fentiek nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy a szerződéstől a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is elállhat.
A fogyasztó az elállási jogát az elállást tartalmazó egyértelmű nyilatkozatának megküldésével gyakorolhatja, akként, hogy nyilatkozatát eljuttatja a jelen Általános Szerződési Feltételek Általános Adatok fejezetében megjelölt elérhetőségek valamelyikére postai úton, telefax, vagy e-mail útján. Elállási jogát a weboldalunkon található nyilatkozat-minta felhasználásával is gyakorolhatja: elállási nyilatkozat.
Kétség esetén a fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási nyilatkozatát a fentieknek megfelelően gyakorolta.
Ha a fogyasztó a szerződéstől eláll, akkor haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatán kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a fogyasztó az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
A visszatérítés során a fogyasztó által az eredeti ügylet során választott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhatunk, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.
Mindaddig jogosultak vagyunk visszatartani a fenti összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.
Elállás esetén a fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve e határidőn belül a terméket részünkre más módon átadni (pl. üzlethelyiségben személyesen). A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.
A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.
A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.
Kellékszavatosság, termékszavatosság, jogérvényesítés
A fogyasztó a Jó Közérzet Központ Kft. hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.
A fogyasztó - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:
- Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
- Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy a fogyasztó igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől elállhat.
A fogyasztó választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.
A fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni.
A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a fogyasztó már nem érvényesítheti.
A teljesítéstől (vásárlástól) számított 6 hónapon belül a fogyasztó kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben a fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Jó Közérzet Központ Kft-től vásárolta.
A teljesítéstől (vásárlástól) számított 6 hónap eltelte után azonban már a fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.
A termék hibája esetén a fogyasztó - választása szerint – a fent említett kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.
Termékszavatossági igényként a fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.
Termékszavatossági igényét a fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.
Termékszavatossági igényét a fogyasztó kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak kell bizonyítania.
A gyártó, ill. forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.
A fogyasztó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.
A Jó Közérzet Központ Kft. a fogyasztói panaszok, minőségi kifogások érvényesítésekor a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendeletben foglaltak szerint jár el.
Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó vállalkozással szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot - az általános forgalmi adóról szóló törvény alapján kibocsátott számlát vagy nyugtát - a fogyasztó bemutatja.
A vállalkozás a fogyasztó nála bejelentett szavatossági vagy jótállási igényéről jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét, valamint nyilatkozatát arról, hogy hozzájárul a jegyzőkönyvben rögzített adatainak a rendeletben meghatározottak szerinti kezeléséhez,
b) a fogyasztó és vállalkozás közötti szerződés keretében eladott ingó dolog megnevezését, vételárát,
c) a szerződés vállalkozás általi teljesítésének időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) szavatossági vagy jótállási igénye alapján a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogot, továbbá
g) a szavatossági vagy jótállási igény rendezésének módját vagy az igény, illetve az az alapján érvényesíteni kívánt jog elutasításának indokát (kivéve, ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni)
Ha a vállalkozás szavatossági vagy jótállási kötelezettségének a fogyasztó által érvényesíteni kívánt jogtól eltérő módon tesz eleget, ennek indokát a jegyzőkönyvben meg kell adni.
A jegyzőkönyvnek tájékoztatást kell tartalmaznia arról, hogy fogyasztói jogvita esetén a fogyasztó a megyei (fővárosi) kereskedelmi és iparkamarák mellett működő békéltető testület eljárását is kezdeményezheti.
A jegyzőkönyv másolatát haladéktalanul, igazolható módon a fogyasztó rendelkezésére kell bocsátani.
Ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról - az igény elutasítása esetén az elutasítás indokáról és a békéltető testülethez fordulás lehetőségéről is - öt munkanapon belül, igazolható módon köteles értesíteni a fogyasztót.
A vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényéről felvett jegyzőkönyvet az annak felvételétől számított három évig köteles megőrizni, és azt az ellenőrző hatóság kérésére bemutatni.
A szavatossági vagy jótállási igény bejelentése nem minősül a fogyasztóvédelemről szóló törvény szerinti panasznak.
A vállalkozásnak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.
Kijavításra, vagy ha a vállalkozás a fogyasztó szavatossági vagy jótállási igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni a szavatossági vagy jótállási igény teljesíthetőségének vizsgálata érdekében az ingó dolgot elismervény ellenében kell átvenni, amelyen fel kell tüntetni: a fogyasztó nevét és címét, a dolog azonosításához szükséges adatokat, a dolog átvételének időpontját, továbbá azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított dolgot átveheti.
A jogérvényesítés helye a Jó Közérzet Központ Kft. székhelye:
Központi iroda: 1041 Budapest, Árpád út 57-59 fszt. 3.
A jogérvényesítés a 19/2014. (IV. 29.) NGM rendelet alapján készített "Jegyzőkönyv a fogyasztó kifogásáról" nevű nyomtatványon történik.
Jótállás, garancia
A "Jó Közérzet Központ" az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásával kapcsolatban a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak szerint jár el:
(1) A Magyar Köztársaság területén fogyasztói szerződés [Ptk. 685. § e) pontja] keretében értékesített, a rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.
(2) Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.
(3) A jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez (a továbbiakban: forgalmazó). A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül (a továbbiakban: fogyasztó).
(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.
Egyéb rendelkezések
A Jó Közérzet Központ Kft. fenntartja a jogot, hogy amennyiben egy címről visszakapja a küldeményt, akkor a kiküldés újbóli kérésére a megrendelést a szállítási díj újbóli felszámolásával teljesíti, illetve a továbbiakban arra a névre és címre csak előre fizetés esetén teljesíti a megrendeléseket.
A fogyasztó jelen Általános Szerződési Feltételekkel, ill. az ennek alapján történt vásárlásával kapcsolatban panaszával a Budapesti Békéltető Testülethez (székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.) is fordulhat.
A fogyasztónak lehetősége van arra, hogy a webáruházban való vásárlással kapcsolatos panaszát, vitáját az erre szolgáló online vitarendezési platform útján rendezze. Az online vitarendezési platform elérésére szolgáló elektronikus link megtalálható a webáruház honlapján.
Szerzői jog
A honlap tartalma, a honlap valamennyi alkotóeleme (képek, szövegek, videók, animációk) szerzői jogvédelem alá esik. A honlap szerzői jog által védett tartalmának a szerzői jogról szóló törvényben foglalt szabad felhasználás esetein túlmenő bármilyen felhasználásához a honlap üzemeltetőjének előzetes írásbeli engedélye szükséges.
Rendkívüli helyzetekre vonatkozó rendelkezések
A Jó Közérzet Központ működését érintő rendkívüli helyzet esetén a megrendelt termékek szállításának határidejére nem vonatkoznak a jelen ÁSZF „Szállítás és annak költsége” valamint „Szállítási határidők” fejezeteiben foglalt határidők. Rendkívüli helyzet ideje alatt a webáruházban tett megrendeléseket a megrendelések beérkezésének és azok feldolgozásának sorrendjében, valamint a termékek rendelkezésre állása függvényében teljesítjük, ezért a teljesítési határidő eltérhet a „Szállítás és annak költsége” valamint „Szállítási határidők” fejezetekben foglalt határidőktől.
Rendkívüli helyzetnek minősül különösen: a járványügyi veszélyhelyzet; valamely termékből fennálló készlethiány; olyan időszak amikor a vásárlások mennyisége nagymértékben megnövekszik (pl. akciós időszakok, ünnepek).
Hasznos linkek
Általánosságban a törvények és a rendeletek - Jogi kalauz:
http://www.fogyasztovedok.hu/
Az elektronikus kereskedelem:
http://www.fome.hu/?cid=elektronikus_kereskedelem
Az online vásárlással kapcsolatos vitarendezési platform elérhetősége:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/
Az online vitarendezéssel kapcsolatos hasznos információk:
http://www.bekeltet.hu/1-Hirek/296-Online-vitarendezes-ingyen-gyorsan-egyszeruen-hamarosan-indul-az-unios-bekelteto-honlap