Általános szerződési feltételek

Küldje tovább ismerősének! Küldje tovább ismerősének!

A "Jó Közérzet Központ" online áruházában ( www.jkvitamin.hu / premiumkollagen.hu ) leadott megrendeléssel Ön a Jó Közérzet Központ Kft. vásárlója lesz. Kérjük, tanulmányozza át az alábbi tudnivalókat.

Az "Általános szerződési feltételek" és a honlapunk, webáruházunk nyelvezete magyar.
Az ÁSZF letöltéséhez kattintson ide.

Általános adatok

Cégnév: Jó Közérzet központ Kft.
Székhely: 1158 Budapest, Késmárk utca 16.
Cégjegyzékszám: Cg. 01-09-950450
Nyilvántartásba vevő hatóság: Fővárosi Bíróság, mint Cégbíróság
Adóigazgatási szám: 23046742-2-42
Telefonszám: (+36) 1 402-0502
Faxszám: (+36) 1 402-0503
E-mail cím: webshop [kukac] jkvitamin.hu

Regisztráció

A "Jó Közérzet Központ" online áruházában a vásárláshoz regisztrálnia kell magát.

A regisztrációval elfogadja, hogy a Jó Közérzet Központ az Ön itt megadott e-mail címére ill. egyéb elérhetőségeire reklám-, vagy egyéb információt tartalmazó e-maileket küldjön, ill. elérhetőségein kedvezményekről, a vásárlóknak szóló ajánlatokról, promóciós akciókról egyéb módon tájékoztassa. Természetesen ezeket a leveleket bármikor díjmentesen lemondhatja, a kiküldött levelekben található leiratkozási link segítségével, ill. a JÓ KÖZÉRZET KÖZPONT Kft. telefonos vagy e-mail elérhetőségein bármikor jelezheti, hogy a fenti információkról, ajánlatokról való tájékoztatást a továbbiakban nem kéri.

Vásárlás

A részletes termékismertető oldalakon szereplő termékek közül a "Kosárba teszem", vagy a "Megveszem!" gombra kattintva kezdeményezheti az áru vásárlását. Miután berakta a kosárba az Ön által kiválasztott terméket, tovább folytathatja a vásárlást.

A webáruházban feltűntetett árak minden esetben bruttó értékben vannak megadva, tehát az ÁFA-t tartalmazzák!

A bevásárlókosár tartalma

Árubehelyezés után a bevásárlókosár tartalma a képernyő közepén jelenik meg. Egy vásárlás alkalmával korlátlan számú terméket helyezhet a bevásárlókosárba, termékenként maximum 99 darabot. Ennél a pontnál lehetőség van a kosárból a terméke(ke)t "Eltávolít"-ani a termék melletti jelölőnégyzet aktívvá tételével, majd a "Kijelöltek törlése" gombra kattintással a rendszer kiveszi a kosárból a kijelölt termékeket. A mennyiségeket léptetheti a nyilak segítségével, vagy közvetlenül a mezőbe beírhatja a kívánt mennyiséget. A rendszer ilyenkor aktualizálja a megrendelni kívánt terméket.
A kosár tartlama alatt van lehetősége a különböző kedvezményeket beállítania, illetve a kedvezmények alatt kell kiválasztani a szállítási módot. A rendszer folyamatosan aktualizálja a rendelés végösszegét, ahogy megadja az adatokat.
A szállítási és számlázási címet is ezen az oldalon kell megadnia, a szállítási mód kiválasztása alatt van lehetőség erre.
A kosár tartalma oldalról kell elküldenie a megrendelést a "A rendelés összegzése" gombra kattintva. A megrendelés mindaddig nem kerül feldolgozásra, amíg a rendelés összegzése gombra kattintva megjelenő "Rendelés megerősítése" oldalon a megerősítést meg nem teszi, illetve az egész folyamatot nem hagyja jóvá. A "Rendelés feladása" gomb megnyomása előtt mindig van lehetősége változtatni, módosítani az adatokon. A rendelés leadásáról rendszerünk Önt e-mailben tájékoztatja. Irodánk nyitvatartási ideje alatt rendelését leadhatja az alábbi telefonszámaink egyikén:

Amennyiben rendelést szeretne leadni, vagy további felvilágosításra van szüksége van, hívja munkatársainkat az alábbi telefonszámaink egyikén:

Budapest V. kerület Sütő utca üzletünk: +36-30-541-2198
Budapest V. kerület Szent István körúti üzletünk: +36-30-372-9913
Budapest IX. kerület Ferenc krt. üzletünk: +36-30-617-5693
Budapest IV. kerület Árpád úti üzletünk: +36-30-789-1699
   
Szeged, Kárász utcai üzletünk: +36-30-541-2873

Telefonszámaink napközben 9:30-18 óra között, vagy irjon nekünk a webshop@jkvitamin.hu e-mail címünre.

Amennyiben telefonszámunk foglalt, úgy vissza fogjuk hívni.
Üzleteink cimeit itt találja.

 

A rendeléssel létrejövő szerződés, nem minősül írásban megkötött szerződésnek!

Amennyiben a rendeléséről 48 órán belül nem kap értesítést, úgy a leadott rendeléstől teljesen díjmentesen elállhat!

Szállítás és annak költsége

Jelenleg a megrendelt csomag kiszállíttatása a Sprinter Futárszolgálat közreműködésével történik. Személyes átvételre nincs lehetőség. A webáruházban megrendelt csomagokat nem lehet személyesen átvenni az üzletekben. Üzleteinkben azonos feltételekkel lehet megvásárolni a termékeinkket, nem szükséges előre rendelést leadni, illetve az üzletek nem látják a webáruházban leadott rendeléseket.

A megrendelt termékek fizetésére előre utalás, biztonságos, on-line bankkártyás fizetés valamint utánvét formájában lehetséges az alábbiak szerint:

Szállítási fajta

Előre utalás

biztonságos on-line Bankkártyás fizetés

Utánvét

Futárszolgálattal kézbesített csomag

Tehát futár szállítási esetén lehetséges előre utalással, bankkártyával valamint utánvéttel fizetni.

A Sprinter futárszolgálat naponta viszi el a már összekészített csomagokat. Személyes átvételre a webáruházban nincs lehetőség.

A megrendelő adatainak megadásakor egy olyan szállítási címet kell közölni, ahol a megadott szállítási napon (a rendelés befogadásától számított 1 vagy 2 nap) napközben, 8.00-16.00 között fogadni tudják az utánvétes küldeményt! Fontos megadni egy olyan telefonszámot is, ahol napközben akár cégünk, akár a futárszolgálat munkatársai elérhetik Önt a csomaggal kapcsolatos bármilyen esetlegesen felmerülő nehézségek kezelése érdekében.

Az adott munkanap 12 óráig beérkezett csomagokat:

– amennyiben utánvéttel rendelte,
– amennyiben 12 óráig ki is tudta fizetni bankkártyával,
– amennyiben 12 óráig beérkezett az átutalás és a pénzügyi osztályunk le is könyvelte

ebben az esetben munkatársaink összekészítik a csomagját még az adott munkanapon és átadják a kiszállítást végző futárszolgálatot.

A futárszolgálat az átvett csomagját, az ezt követő munkanapon fogja kézbesíteni Önnek.

Az alábbi táblázat alapján nyomon tudja követni csomagja érkezését:

Megrendelés beérkezése

Rendelés csomagolása, futárszolgálatnak átadása

Csomag
szállítási napja
8.00-tól - 16.00-ig

Péntek 12.00-től
Hétfő 12.00-ig

Hétfő

Kedd

Hétfő 12.00-től
Kedd 12.00-ig

Kedd

Szerda

Kedd 12.00-től
Szerda 12.00-ig

Szerda

Csütörtök

Szerda 12.00-től
Csütörtök 12.00-ig

Csütörtök

Péntek

Csütörtök 12.00-től
Péntek 12.00-ig

Péntek

Hétfő

Hétvégeken és ünnepnapokon nincs szállítás!

Amennyiben valamilyen okból a megrendelő illetve a feltüntetett címzett nem tartózkodik a megadott helyen a kiszállítás időpontjában, a futárszolgálat a megrendelő által megadott telefonszámon egyeztet vele a küldemény ismételt kiszállításával kapcsolatban. FONTOS! A futárszolgálat csak még egyszer kísérli meg újra a kiszállítást, ezután visszahozza a csomagot a feladónak. Ha másodszor sem sikerül kézbesíteni a csomagot, és ebből kifolyólag újból kéri a csomag kiküldését, azt az ismételt szállítás költségének megtérítése esetében, előre fizetéssel áll módunkban megtenni.

A díjmentes szállítás feltétele

Amennyiben a rendelés értéke eléri, vagy meghaladja a 20.000 Ft értéket, úgy a kiszállítás díjmentes. (Tehát, ha pontosan 20.000 Ft az érték, akkor is díjmentes a szállítás.)

Jelenleg egy új akció van a kiszállításra. Ha Ön Prémium kollagén terméket rendel, akkor ingyenes a kiszállítás, a fenti értékhatártól függetlenül. Ez a szállítási akció visszavonásig érvényes.

Egyéb esetekben a szállítás költsége a rendelés súlyától függ.

A bruttó szállítási díj 1280 Ft.

20.000 Ft kosárérték felett a szállítás ingyenes.

A szállítási díj határozott vagy határozatlan idejű akciók keretében vagy más feltételek teljesülése mellett kedvezményesebb lehet a fentebb leírtaktól, vagy akár teljesen ingyenes is lehet. A szállítással kapcsolatos aktuális akcióinkról bővebben a Szállítási feltételek cikkünkben olvashat.

Szállítási határidők

A termékekből készleteket tartunk. Átlagos esetben a megrendelt terméket 2-3 munkanap alatt ki tudjuk szállíttatni. Amennyiben erre nincs lehetőség, akkor a munkatársunk e-mail-ben vagy telefonon értesíti Önt arról, hogy melyik termékre kell várni. Ilyenkor lehetőség van arra, hogy:
- az adott terméket kihagyjuk a rendelésből, és a csomagot ezen termék nélkül küldjük el, vagy
- egy másik, hasonló (helyettesítő) terméket válasszon.
Garantáljuk, hogy minden esetben az Ön érdekeit tartjuk a legfontosabbnak. A rendeléseket gyorsan és precízen kezeljük. Néhány esetben a mi hibánkon kívül (pl. ha a megrendelő nem ad meg telefonszámot és több e-mail-ünkre sem válaszol) nem tudjuk a rendelést kellő sebességgel feldolgozni. Minden olyan esetet, amikor a rendelést a mi vagy a beszállítónk hibájából nem teljesítettük vagy rontottuk el, teljes rugalmassággal kezelünk vagy pénz visszafizetési garanciával élünk.

Fizetés előre utalással

Amennyiben Ön ezt a fizetési módozatot válaszja rendelése feladása során, úgy amikor elküldte a rendelését, a renelésről kapott visszaigazoló e-mail elején elküldjük Önnek a bankszámlaszámunkat, ahova a rendelés értékét küldeni
Kérjük, az utalás megjegyzés rovatába írja be rendelésének sorszámát, valamint a nevét, hogy az átutalás beérkezésekor könnyedén be tudjuk azonosítani befizetését.

Átutalásának beérkezésekor összekészítjük csomagját kézbesítésre.

Fizetés interneten keresztül bankkártyával

Amennyiben Ön ezt a fizetési módozatot válaszja rendelése feladása során, a weboldalunkról átirányítjuk a számlavezető bankunk - a CIB Bank oldalára. Ez egy biztonságos internetes fizetési oldal, amelyet a CIB Bank biztosít. Mi semmilyen személyes adatát nem kapjuk meg a banktól, a kártya adatait Ön csak a Banknak adja meg. Mi a tranzakció sikerességéről vagy a sikertelenségéről kapunk tájékoztatást a banktól, amikor visszatér az oldalunkra.

A Bank oldalán kell majd megadnia kártyájának adatait, ott kap tájékoztatást arról, hogy a tranzakció sikerrel lezajlott-e vagy sem.

Mivel a banktól kapunk visszajelzést a sikeres fizetés megtörténtéről, ezért a csomagot egyből tudjuk küldeni.

Fizetés Utánvéttel

Amennyiben Ön ezt a fizetési módozatot válaszja rendelése feladása során, akkor a csomagot kiszállításkor a futárnak kell majd megfizesse, készpénzben.

Elállási jog

Ön, mint fogyasztó jogosult e szerződéstől 14 napon belül elállni. Az elállási jog gyakorlásának határideje a termék átvételének napján kezdődik. Amennyiben a szerződés több termék megrendelésére vonatkozott, de a szállítás különböző időben történik, akkor az elállási jog gyakorlásának határidejét az utoljára átvett termék átvételének napjától kell számítani.
Természetesen a fentiek nem érintik a fogyasztó azon jogát, hogy a szerződéstől a szerződés megkötésének napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is elállhat.

A fogyasztó az elállási jogát az elállást tartalmazó egyértelmű nyilatkozatának megküldésével gyakorolhatja, akként, hogy nyilatkozatát eljuttatja a jelen Általános Szerződési Feltételek Általános Adatok fejezetében megjelölt elérhetőségek valamelyikére postai úton, telefax, vagy e-mail útján. Elállási jogát a weboldalunkon található nyilatkozat-minta felhasználásával is gyakorolhatja: elállási nyilatkozat.

Kétség esetén a fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási nyilatkozatát a fentieknek megfelelően gyakorolta.

Ha a fogyasztó a szerződéstől eláll, akkor haladéktalanul, de legkésőbb az elállási nyilatkozatán kézhezvételétől számított 14 napon belül visszatérítjük a fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a fogyasztó az általunk felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.
A visszatérítés során a fogyasztó által az eredeti ügylet során választott fizetési móddal egyező fizetési módot alkalmazunk. A fogyasztó kifejezett beleegyezése alapján a visszatérítésre más fizetési módot is alkalmazhatunk, de a fogyasztót ebből adódóan semmilyen többletdíj nem terhelheti.

Mindaddig jogosultak vagyunk visszatartani a fenti összeget, amíg a fogyasztó a terméket vissza nem szolgáltatta, vagy kétséget kizáróan nem igazolta, hogy azt visszaküldte. A kettő közül a korábbi időpontot kell figyelembe venni.

Elállás esetén a fogyasztó köteles a terméket haladéktalanul, de legkésőbb az elállás közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni, illetve e határidőn belül a terméket részünkre más módon átadni (pl. üzlethelyiségben személyesen). A visszaküldés határidőben teljesítettnek minősül, ha a fogyasztó a terméket a határidő lejárta előtt elküldi.

A fogyasztó kizárólag a termék visszaküldésének közvetlen költségét viseli.

A fogyasztó csak a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenésért felel.

Kellékszavatosság, termékszavatosság, jogérvényesítés

A fogyasztó a Jó Közérzet Központ Kft. hibás teljesítése esetén kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény szabályai szerint.

A fogyasztó - választása szerint - az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet:

  • Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha az ezek közül a fogyasztó által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna.
  • Ha a kijavítást vagy a kicserélést nem kérte, illetve nem kérhette, úgy a fogyasztó igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a fogyasztó is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy - végső esetben - a szerződéstől elállhat.

A fogyasztó választott kellékszavatossági jogáról egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban a fogyasztó viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra a vállalkozás adott okot.

A fogyasztó köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított 2 hónapon belül közölni.
A szerződés teljesítésétől számított 2 éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a fogyasztó már nem érvényesítheti.

A teljesítéstől (vásárlástól) számított 6 hónapon belül a fogyasztó kellékszavatossági igénye érvényesítésének a hiba közlésén túl nincs egyéb feltétele, amennyiben a fogyasztó igazolja, hogy a terméket a Jó Közérzet Központ Kft-től vásárolta.
A teljesítéstől (vásárlástól) számított 6 hónap eltelte után azonban már a fogyasztó köteles bizonyítani, hogy az általa felismert hiba már a teljesítés időpontjában is megvolt.

A termék hibája esetén a fogyasztó - választása szerint – a fent említett kellékszavatossági jogát vagy termékszavatossági igényt érvényesíthet.

Termékszavatossági igényként a fogyasztó kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.
A termék akkor hibás, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

Termékszavatossági igényét a fogyasztó a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított 2 éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

Termékszavatossági igényét a fogyasztó kizárólag a termék gyártójával vagy forgalmazójával szemben gyakorolhatja. A termék hibáját termékszavatossági igény érvényesítése esetén a fogyasztónak kell bizonyítania.

A gyártó, ill. forgalmazó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:
- a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy
- a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy
- a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

A fogyasztó ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igényt egyszerre, egymással párhuzamosan nem érvényesíthet. Termékszavatossági igényének eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a gyártóval szemben érvényesítheti.

A Jó Közérzet Központ Kft. a fogyasztói panaszok, minőségi kifogások érvényesítésekor a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendeletben foglaltak szerint jár el.
Ha a fogyasztó szavatossági igényt kíván érvényesíteni a fogyasztói szerződés tárgyát képező szolgáltatást nyújtó forgalmazóval (a továbbiakban: forgalmazó) szemben, a fogyasztói szerződés megkötését bizonyítottnak kell tekinteni, ha a fogyasztó bemutatja az ellenérték megfizetését igazoló bizonylatot.

A forgalmazó a fogyasztó kifogásáról jegyzőkönyvet köteles felvenni, amelyben rögzíti:
a) a fogyasztó nevét, címét,
b) a fogyasztási cikk (a továbbiakban: áru) megnevezését, vételárát,
c) a vásárlás időpontját,
d) a hiba bejelentésének időpontját,
e) a hiba leírását,
f) a fogyasztó által érvényesíteni kívánt igényt,
g) a kifogás rendezésének módját.

Ha a kifogás rendezésének módja a fogyasztó igényétől eltér, ennek indokolását a jegyzőkönyvben meg kell adni.
A jegyzőkönyv másolatát a fogyasztónak át kell adni.

Ha a forgalmazó a fogyasztó igényének teljesíthetőségéről annak bejelentésekor nem tud nyilatkozni, álláspontjáról legkésőbb három munkanapon belül köteles értesíteni a fogyasztót.

A forgalmazó köteles a fogyasztót tájékoztatni arról, hogy a kijavítást vagy kicserélést az áru tulajdonságaira és a fogyasztó által elvárható rendeltetésére figyelemmel - megfelelő határidőn belül, a fogyasztónak okozott jelentős kényelmetlenség nélkül kell elvégezni.

A forgalmazónak törekednie kell arra, hogy a kijavítást vagy kicserélést legfeljebb tizenöt napon belül elvégezze.

Javításra az árut elismervény ellenében kell átvenni. Az elismervényen fel kell tüntetni a fogyasztó nevét és címét, az áru azonosításához szükséges adatokat, az áru átvételének idejét, és azt az időpontot, amikor a fogyasztó a kijavított árut átveheti.

A jogérvényesítés helye a Jó Közérzet Központ Kft. székhelye:

Központi iroda: 1158 Budapest, Késmárk utca 16.

A jogérvényesítés a 49/2003. (VII. 30.) GKM rendelet alapján készített "Jegyzőkönyv a fogyasztó kifogásáról" nevű nyomtatványon történik.

Jótállás, garancia

A "Jó Közérzet Központ" az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásával kapcsolatban a fogyasztók érdekeit szem előtt tartva a 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendeletben foglaltak szerint jár el:

(1) A Magyar Köztársaság területén fogyasztói szerződés [Ptk. 685. § e) pontja] keretében értékesített, a rendelet mellékletében felsorolt új tartós fogyasztási cikkekre (a továbbiakban: fogyasztási cikk) e rendelet szabályai szerint jótállási kötelezettség terjed ki.

(2) Semmis az a megállapodás, amely az e rendeletben foglaltaktól a fogyasztó hátrányára tér el. Az érvénytelen megállapodás helyébe e rendelet rendelkezései lépnek.

(3) A jótállási kötelezettség teljesítése azt terheli, akit a fogyasztói szerződés a szerződés tárgyát képező szolgáltatás nyújtására kötelez (a továbbiakban: forgalmazó). A jótállási jogokat a fogyasztási cikk tulajdonosa érvényesítheti, feltéve, hogy fogyasztónak minősül (a továbbiakban: fogyasztó).

(4) Ha a gyártó a fogyasztási cikkre az e rendeletben foglaltaknál kedvezőbb jótállási feltételeket vállal, a jótállás alapján a forgalmazót megillető jogok a fogyasztói szerződés teljesítésének időpontjában átszállnak a fogyasztóra.

Egyéb rendelkezések

A Jó Közérzet Központ Kft. fenntartja a jogot, hogy amennyiben egy címről visszakapja a küldeményt, akkor a kiküldés újbóli kérésére a megrendelést a szállítási díj újbóli felszámolásával teljesíti, illetve a továbbiakban arra a névre és címre csak előre fizetés esetén teljesíti a megrendeléseket.

A fogyasztó jelen Általános Szerződési Feltételekkel, ill. az ennek alapján történt vásárlásával kapcsolatban panaszával a Budapesti Békéltető Testülethez (székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. III. em. 310.; levelezési címe: 1253 Budapest, Pf.: 10.) is fordulhat.

A fogyasztónak lehetősége van arra, hogy a webáruházban való vásárlással kapcsolatos panaszát, vitáját az erre szolgáló online vitarendezési platform útján rendezze. Az online vitarendezési platform elérésére szolgáló elektronikus link megtalálható a webáruház honlapján.

Átmeneti rendelkezések az élet- és vagyonbiztonságot veszélyeztető koronavírus járvány miatt elrendelt veszélyhelyzet idejére

A koronavírus járvány miatt elrendelt veszélyhelyzet ideje alatt a megrendelt csomag kiszállítása a Sprinter Futárszolgálat közreműködésével, érintés nélküli kézbesítéssel is történhet. Utánvétes csomag esetén az érintés nélküli kézbesítés nem alkalmazható, amennyiben az utánvét megfizetésére nem érintésmentes bankkártyás fizetéssel kerül sor.

Érintés nélküli kézbesítés választása esetén a kézbesítés eredményességéhez szükséges, hogy a csomag átvevője (címzett vagy egyéb jogosult átvevő) saját nevét, a személyazonosságát igazoló okmánya elnevezését, valamint az okmány számának utolsó 4 karakterét bediktálja a kézbesítőnek, aki azt a kézbesítési okiraton vagy egyéb technikai eszközön rögzíti. A futárszolgálatot és a Jó Közérzet Központ Kft-t nem terheli felelősség azért, ha az átvevő bármely adatot helytelenül adott meg a kézbesítő részére.

A koronavírus járvány miatt elrendelt veszélyhelyzet ideje alatt a megrendelt termékek szállításának határidejére nem vonatkoznak a jelen ÁSZF „Szállítás és annak költsége” valamint „Szállítási határidők” fejezeteiben foglalt határidők. A veszélyhelyzet ideje alatt a webáruházban tett megrendeléseket a megrendelések beérkezésének és azok feldolgozásának sorrendjében, valamint a termékek rendelkezésre állása függvényében teljesítjük, ezért a veszélyhelyzet ideje alatt a Jó Közérzet Központ Kft. határozott teljesítési határidőt nem tud vállalni.

Hasznos linkek

Általánosságban a törvények és a rendeletek - Jogi kalauz:
http://www.fogyasztovedok.hu/

Az elektronikus kereskedelem:
http://www.fome.hu/?cid=elektronikus_kereskedelem

Az online vásárlással kapcsolatos vitarendezési platform elérhetősége:
http://ec.europa.eu/consumers/odr/

Az online vitarendezéssel kapcsolatos hasznos információk:
http://www.bekeltet.hu/1-Hirek/296-Online-vitarendezes-ingyen-gyorsan-egyszeruen-hamarosan-indul-az-unios-bekelteto-honlap

Publikálva: 2010. november 28.

Mondja el a véleményét, szóljon hozzá cikkünkhöz

Legutóbb olvasott oldalaink:

Amire még a vitaminoknál is jobban szüksége van?
Válassza ki a Jó Közérzet Vitamin® Prémium Kollagén Csomagját!
1 doboz Prémium Kollagén
1 doboz Prémium Kollagén
9700 Ft/db helyett
6700 Ft/db
2 doboz Prémium Kollagén
2 doboz Prémium Kollagén
9700 Ft/db helyett
6700 Ft/db
3 doboz Prémium Kollagén
3 doboz Prémium Kollagén
9700 Ft/db helyett
5600 Ft/db
5 doboz Prémium Kollagén
5 doboz Prémium Kollagén
9700 Ft/db helyett
4600 Ft/db